Carrefour lansează Gurmandio în Botoșani, prima aplicație pentru comenzi de mâncare dezvoltată de un retailer în România

Carrefour lansează Gurmandio în Botoșani, prima aplicație pentru comenzi de mâncare dezvoltată de un retailer în România

Platforma oferă utilizatorilor o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Carrefour România, lider în inovație și tehnologie în retail, lansează, în premieră în Botoșani, Gurmandio, prima aplicație mobilă prin care utilizatorii își pot comanda, simplu și rapid, preparatele preferate.În prezent, în aplicație, este listată zona de gastronomie a hipermarketului Carrefour din oraș, cu propuneri proaspete și sănătoase, realizate zilnic de specialiștii retailerului, după rețete tradiționale românești și internaționale, alături de unele dintre cele mai importante restaurante locale, urmând ca, în perioada următoare, oferta să fie completată cu noi opțiuni. Aplicația Gurmandio este disponibilă în App Store, Google Play și pe website-ul www.gurmandio.ro, și poate fi accesată și din Iași, Piatra Neamț, Suceava, Galați și Târgu Jiu, având oferte diferite în funcție de fiecare oraș.

Prima de acest tip dezvoltată în România de un retailer de food, aplicația le oferă locuitorilor din Botoșani acces nelimitat la o largă varietate de restaurante locale, livrare gratuită și rapidă la orice comandă, dar și posibilitatea de a achita preparatele alese cash la livrare, cu cardul sau cu tichete de masă, cele din urmă fiind valabile doar pentru comenzile din zona de gastronomie a hipermarketului Carrefour.

În prezent, utilizatorii din Botoșani pot comanda, prin aplicația Gurmandio, mâncare de la restaurantul Carrefour Botoșani, restaurantul La strada, Pensiunea Casa Lux și de la restaurantul Magic Land, urmând ca în perioada următoare oferta să fie completată cu noi opțiuni.

„Prin Gurmandio ne dorim să le oferim locuitorilor din Botoșani cea mai rapidă și modernă aplicație prin care își pot comanda,acasă sau la birou,preparatele preferate, direct de la restaurantele din orașul lor. De asemenea, Gurmandio contribuie la construirea unei comunități locale puternice prin simplul fapt că aduce mai aproape clienții finali de business-urile din zonă. Clienții beneficiază rapid de produsele dorite, iar proprietarii restaurantelor, de o audiență semnificativă. Este singura aplicație dezvoltată de un retailer în România și sunt convins că această premieră va avea succesul pe care îl merită”, spune Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.

Aplicația Gurmandio este disponibilă în App Store și Google Play, dar și pe website-ul www.gurmandio.ro,și este customizată în funcție de orașul din care provine utilizatorul, listând restaurantele din zona respectivă.

Printre avantajele și opțiunile aplicației Gurmandio se regăsesc:
Varietate mare de preparate;
Livrare gratuită;
Multiple modalități de plată – cash, card, tichete de masă;
Simplitate în utilizare;
Memorarea și posibilitatea de repetare a comenzilor;
Comenzi favorite;
Conectarea în aplicație prin contul de Facebook sau Google;
Posibilitatea de a urmări în timp real comanda plasată;

Lansarea aplicației Gurmandio consolidează poziția Carrefour România, ca lider în inovație și tehnologie în retail, și se alătură celorlalte linii de business, online și offline, care îmbunătățesc experiența utilizatorilor și susțin comunitățile în care retailerul activează.

Stirea anterioara

Al doilea val de aer arctic lovește Europa în martie. Ce se întâmplă în România

Stirea Urmatoare

2 milioane de euro pentru parcuri fotovoltaice din județul Botoșani

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.