Lidl introduce în magazine noi articole pentru uz casnic realizate din 100% plastic reciclat
Din 14 octombrie, Lidl România lansează o nouă colecție de articole de uz casnic, realizate din 100% plastic reciclat, ca parte a sortimentului său de produse in-and-out. La fel ca prima colecție de articole de uz casnic realizate din plastic reciclat, introdusă în luna aprilie, și acest demers se aliniază la REset Plastic, strategia de reducere a plasticului a Grupului Schwarz, din care retailerul face parte, pentru a susține viziunea „Mai puțin plastic – închiderea buclei”. Pentru realizarea produselor pentru uz casnic din cea de-a doua colecție introdusă în magazinele Lidl din România s-au utilizat aproape 23 tone de plastic reciclat.
Împreună cu divizia de mediu a Schwarz Group, PreZero, Lidl lansează o a doua colecție de produse de uz casnic din plastic reciclat. Materialul utilizat pentru realizarea acestor produse este așa-numitul "material reciclat după consum" (Post Consumer Recycling Material sauPCR), adică 100% plastic reciclat. Prin intermediul noii colecții de produse de uz casnic, Lidl și PreZero oferă plasticului vechi o nouă viață. În același timp, procesul de fabricare a produselor din colecție folosește semnificativ mai puține resurse decât produsele convenționale, realizate din plastic virgin.
Ce este special la produsele pentru uz casnic realizate din material reciclat: contribuția diferitelor divizii ale Grupului Schwarz oferă valoare adăugată acestor produse și creează o colaborare transversală în cadrul strategiei REset Plastic. PreZero, divizia de mediu a grupului, este responsabilă cu gestionarea deșeurilor și a reciclării, iar produsele astfel reciclate sunt comercializate în magazinele Lidl.
Astfel, din 14 octombrie, în oferta săptămânală de articole in-and-out de la Lidl, clienții vor găsi noi produse prietenoase cu mediul, precum cutii de depozitare cu capac (29,99 lei), coșuri de gunoi duo (49,99 lei), cutii pentru depozitare(14,99 lei) și coșuri pentru rufe (14,99 lei).
Plasticul este utilizat pentru fabricarea multor produse, dar și ca material de ambalare. Acest lucru, alături de consumul ridicat de resurse asociat, ratele reduse de reciclare, precum și poluarea mediului din cauza deșeurilor fac din plastic o resursă cu un impact ridicat asupra mediului. Din acest motiv, Lidl are ca obiectiv să folosească mai multe materiale plastice reciclate, reutilizând astfel materialele reciclabile în mod eficient. În plus, în procesul de fabricare al produselor din plastic reciclat, se utilizează semnificativ mai puține resurse față de produsele noi obținute din plastic convențional.
Prin urmare, Lidl se orientează asupra plasticului reciclat, prin introducerea de noi articole de uz casnic realizate din acest material. Astfel, deșeurile de plastic provenite din gospodării sunt colectate de PreZero, curățate, mărunțite și apoi prelucrate în plastic regranulat, cu care se creează produse noi, de înaltă calitate, prietenoase cu mediul. În acest fel, a fost posibilă reutilizarea a aproape 23 tone de plastic în fabricarea noilor produse de uz casnic disponibile în magazinele din România, și peste 1.400 tone de plastic pentru fabricarea acelorași tipuri de produse care au ajuns în magazinele Lidl din întreaga lume.
Întregul proces de reciclare și fabricare a produselor noi este gestionat în Europa. Cu rețeaua sa corporativă, Lidl poate acoperi producția completă și lanțul de valoare, asigurând astfel standarde ridicate pentru reciclare. Noile produse fac parte din strategia REset Plastic, inițiată de Grupul Schwarz.
De asemenea, tot ca parte a strategiei sale REset Plastic, Lidl își propune ca, până la sfârșitul anului 2025, ambalajele de plastic ale produselor marcă proprie să conțină 20% material reciclat, iar până la sfârșitul anului 2021, să nu mai folosească plastic negru în ambalarea produselor marcă proprie, contribuind semnificativ la creșterea capacității acestor ambalaje de a fi reciclate.
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.