Noile reguli pentru românii care merg în Grecia. Ce schimbări s-au anunțat la graniță
Podul Giurgiu-Ruse intră în reparații pentru o perioadă de doi ani, anunță bulgarii. Așadar, românii care voiau să meargă cu mașina în Grecia trebuie să se înarmeze cu foarte multă răbdare.
Bulgaria va demara lucrările de consolidare la Podul Giurgiu-Ruse
Începând cu vara aceasta, Bulgaria va demara lucrările de consolidare la Podul Giurgiu-Ruse. Acestea urmează să se desfășoare pe o perioadă extinsă. Din această cauză, șoferilor li se vor impune anumite restricții.
Probabil, din această cauză, va fi foarte mult trafic pentru șoferii care aleg să călătorească în Grecia vara aceasta prin Bulgaria. Așadar, aceștia trebuie să aibă multă răbdare.
Începând din luna iulie, lucrările de consolidare la Podul Giurgiu-Ruse din Bulgaria vor începe, ceea ce va însemna că traficul va fi redirecționat pe o singură bandă pentru următorii doi ani.
Zilnic, mii de vehicule, inclusiv cel puțin 1000 de camioane, traversează podul de la Ruse. Apoi, vara, peste un milion de români călătoresc peste Podul Prieteniei în direcția Greciei.
Feribot între Giurgiu și Ruse
Conform autorităților, se prevede ca între Giurgiu și Ruse să funcționeze și un de feribot, care va permite transportul de autovehicule.
Momentan, nu se știe dacă această opțiune va fi valabilă, având în vedere că un feribot are o capacitate limitată de transport. Mai precis, nu poate transporta mai mult de 200 de camioane cu o capacitate de 40 până la 45 de tone pe zi. Timpul de transport de la granița cu Bulgaria până la granița cu România este de aproximativ o oră.
Podul cu o lungime de 2 kilometri a fost inaugurat în anul 1954. De atunci, nu s-au efectuat reparații la structura sa de rezistență decât până acum câțiva ani.
Podul Giurgiu-Ruse se mai numește și Podul Prieteniei
Podul Prieteniei este o construcție metalică care traversează fluviul Dunărea, conectând malul sudic din Bulgaria cu malul nordic din România, și conectând astfel orașele Ruse și Giurgiu.
Inaugurat la data de 20 iunie 1954 și proiectat de V. Andreev, podul are o lungime de 2,8 kilometri și este unul dintre cele două poduri care traversează fluviul Dunărea în zona de frontieră dintre România și Bulgaria, celălalt fiind Podul Calafat-Vidin.
Traficul suplimentar este preluat de bacuri.
Partea centrală a podului poate fi ridicată pentru a permite trecerea navelor de dimensiuni mai mari.
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.