Banii de mere pentru elevi, risipiţi pe pixuri şi calendare

Banii de mere pentru elevi, risipiţi pe pixuri şi calendare

100.000 de lei sunt cheltuiţi aiurea pe o campanile de încurajare a consumului de fructe în şcoli.  În loc să cumpere mere pentru elevi, Consiliul Judeţean va cheltui  10% din banii alocaţi de stat pe inscripţionarea a 44.500 de pixuri, semne de carte şi calentare şcolare. Şeful CJ a refuzat categoric să discute despre subiect, scrie botosaninews.

Consiliul Judeţean Botoşani a organizat  ieri o licitaţie pe SEAP, prin care pune la bătaie 100.000 de lei ca să facă 44.500 de pixuri, calendare şi semne de carte pentru o campanie de promovare a consumului de fructe în şcoli. Cu aceşti bani se puteau cumpăra la preţ de en-gross, cel puţin 50.000 de kilograme de mere care puteau  fi împărţite elevilor din judeţ. Fiecărui elev i-ar fi revenit mai mult de un kilogram de mere.

În loc să mănânce pe gratis mere, copii vor primi în schimb câte un pix, un semn de carte şi un calendar pe care va scrie „consumaţi fructe“.  După ce afacerea a ieşit la iveală, şefii Consiliului Judeţean au refuzat categoric să dea explicaţii presei sau au susţinut că nu au ştiut absolut nimic despre aşa ceva. „Domnul preşedinte nu vrea să vorbească despre acest subiect”, ne-a transmis sec, prin secretară, Mihai Tâbuleac , preşedintele Consiliului Judeţean Botoşani.

„ Am auzit şi eu de asta şi am rămas stupefiată, mai ales că suntem în criză. Aceste campanii pot fi făcut şi fără bani, cu implicarea copiilor din şcoli şi a ONG-urilor. Nu ştiu ce să spun pentru că această chestiune nu a trecut prin Consiliul Judeţean.  Banii sunt probabil prinşi într-un capitol din buget pentru achiziţii“, a spus Cătălina Lupaşcu, vicepreşedinte al CJ.

Ceva mai târziu, la insistenţele unor reprezentanţi ai presei, purtătorul de cuvât al Consiliului Judeţean a făcut câteva referiri aupra licitaţiei de marţi de pe SEAP.” Potrivit HG .905 din 2010, putem cheltui 10% din suma totală a programului pe astfel de proiecte. Chiar suntem obligaţi să punem în aplicare una dintre cele trei măsuri adiacente de promovare, prevăzute de lege. A fost aleasă această soluţie pe considerentul ca toţi cei 44.500 de elevi din Botoşani să se aleagă cu ceva de pe urma campaniei. „ a spus Florin Bulgaru.

Stirea anterioara

Mesteci gumă zilnic? Iată ce poţi păţi

Stirea Urmatoare

Bonul fiscal nu mai e obligatoriu la tranzacțiile cu cardul. Legea a intrat în vigoare

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.