Două mașini, implicate într-un accident rutier violent. Au fost rănite patru persoane - FOTO
Uniunea Europeană investește în oameni
Regiunea Nord-Est deschide seria workshop-urilor pentru dezvoltarea antreprenoriatului în mediul rural
Asociaţia Inter Concordia a organizat la Botoșani, în zilele de 11 și 12 mai a.c. două workshop-uri având ca temă centrală dezvoltarea antreprenoriatului și a parteneriatelor locale și regionale în mediul rural.
Evenimentele au avut ca scop informarea şi implicarea actorilor cheie în derularea, modelarea şi adaptarea soluţiilor oferite prin proiect la nevoile reale ale persoanelor aparținând grupului țintă al proiectului. De asemenea, în cadrul workshop-urilor au fost vizate aspecte precum promovarea parteneriatelor la nivel regional și local şi utilizarea acestora ca instrument de dezvoltare a resurselor umane, promovarea exemplelor de bună practică, precum și înţelegerea barierelor care apar în asumarea statutului de antreprenor în mediul rural. La eveniment au fost invitați să participe reprezentanți ai Agențiilor Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă din Regiunea Nord-Est, reprezentanţi ai Camerelor de Comerţ si Industrie, preşedinţi ai Consiliilor Judeţene, primari ai comunelor din regiune, reprezentanți ai organizațiilor neguvernamentale și ai asociaţiilor patronale, precum și agenți economici.
Acțiunile fac parte din seria evenimentelor destinate promovării parteneriatelor locale și regionale în cadrul proiectului ”Dezvoltare economică durabilă prin creșterea calității resurselor umane din mediul rural”, care se vor desfășura în perioada mai –august 2011 în regiunile Centru, Nord-Est și Sud –Est.
Proiectul ”Dezvoltare economică durabilă prin creșterea calității resurselor umane din mediul rural” cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013 și implementat de Asociația Inter Concordia în parteneriat cu Asociaţia Pakiv România, compania SC Fed Consult S.R.L., Asociația Europa pentru Dezvoltare Umană, compania SC Competitive în Business&Consulting S.R.L şi partenerul transnațional Gestion, Orientacion Y Formacion S.L, se desfăşoară pe o perioadă de doi ani şi jumătate în regiunile de dezvoltare Nord-Est, Sud-Est şi Centru şi este destinat persoanelor din mediul rural - antreprenori, şomeri, persoane ocupate în agricultura de subzistenţă precum şi persoane aflate în căutarea unui loc de muncă. Bugetul proiectului este de aproximativ 4 milioane de euro, iar banii vor fi folosiţi pentru activităţi de formare profesională, consiliere şi asistenţă pentru persoane din mediul rural care demarează afaceri sau activităţi independente în domenii non agricole. Astfel, 700 de persoane din mediul rural - 250 de manageri, 200 de şomeri, 150 de persoane aflate în căutarea unui loc muncă şi 100 de persoane ocupate în agricultura de subsistenţă - vor beneficia de un program de consiliere, îndrumare şi orientare profesională. De asemenea, 120 de persoane vor fi sprijinite în infiinţarea şi dezvoltarea propriei afaceri.
Jurnaliștii interesați să afle mai multe informații despre aceste evenimente sunt invitați să sune la numărul de telefon 021 315 05 06 sau să scrie pe adresa [email protected] (persoana de contact: Adriana Barbu, expert comunicare, informare si publicitate).
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.