Cardurile Raiffeisen Bank nu mai funcționează. Anunțul băncii pentru clienți

Cardurile Raiffeisen Bank nu mai funcționează. Anunțul băncii pentru clienți

Clienții Raiffeisen Bank s-au confruntat cu o nouă problemă. Cardurile nu au mai funcționat în întreaga țară, iar oamenii s-au plâns în mediul online că POS-urile arătau mesajul „tranzacție eșuată”.

Noi probleme pentru clienții Raiffeisen Bank. Aceștia au semnalat recent o problemă în legătură cu aplicația și cardurile. Potrivit plângerilor apărute în ultima vreme în mediul online, POS-urile arătau mesajul „tranzacție eșuată”.

Clienții Raiffeisen Bank au parte de noi probleme
În acest context, mulți s-au întrebat dacă este vorba despre un atac informatic. În urma celor întâmplate, aplicația bancară le-a oferit câteva informații.

Potrivit acestora, ar fi vorba despre „o problemă tehnică”. Totodată, banca scrie că depune „toate eforturile” pentru a remedia eroarea.

„Momentan întâmpinăm o problemă tehnică. Chiar în acest moment depunem toate eforturile pentru a o remedia. Încearcă puțin mai târziu. Îți mulțumim!”, este mesajul transmis în aplicație.

Un client a semnalat pe o platformă de socializare că au apărut mai multe probleme. El a scris sâmbătă, 12 octombrie, că nu funcționează cardul la niciun POS și s-a întrebat dacă este vorba despre un atac informatic.

„Nu fractionează niciun card Raiffeisen la POS. Tranzactie refuzată. Aplicația menționează probleme tehnice. Atac informatic?”, a scris clientul.

Mesajul a atras imediat mai multe reacții din partea celorlați utilizatori
Mesajul respectiv a atras imediat mai multe reacții din partea celorlați utilizatori. De exemplu, un internaut a specificat că se afla în benzinărie și a avut noroc că avea un alt card la îndemână.

În caz contrar, nu ar fi putut să achite. El spune că a așteptat 30 de minute, iar cardul nu funcționa nici atunci.

„Nici acum nu îmi merge. Am stat 30 de minute în benzinărie. Noroc cu Revolut”, a spus acesta.

Clienții băncii s-au confruntat cu mai multe probleme de-a lungul timpului
Un alt client al băncii s-a plâns de mai multe probleme pe care le-a avut de-a lungul timpului. Amintim că, în luna august, clienții au întâmpinat o problemă cu plățile.

La momentul respectiv, mai mulți clienți au încercat să apeleze linia care oferă asistență în diferite probleme. Totuși, s-au lovit de un singur mesaj, fără alte explicații.

„În acest moment înregistrăm un incident în ceea ce privește tranzacționarea cu cardul de debit”, arăta mesajul robotului la momentul respectiv.

Stirea anterioara

Dieta cu tărâțe de grâu? Se spune că topește kilogramele la fiecare masă

Stirea Urmatoare

Drumul de mare viteză Botoșani – Suceava a trecut de prima Analiză Multicriterială

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.