2 milioane de euro pentru parcuri fotovoltaice din județul Botoșani
Anunţ-bombă de la Kaufland!
Retailerul german Kaufland se pregăteşte să se alăture Carrefour, Cora şi Mega Image pe piaţa comerţul alimentar online din România. După ce semnalul a fost dat din Germania, unde retailerul a creat un departament specializat, oficialii din România spun că acest proiect este "deosebit de important pentru ei".
Retailerul german Kaufland, numărul unu pe piaţa comerţului alimentar din România, se pregăteşte să intre şi în lupta din mediul virtual dominat acum de Carrefour, Cora şi Mega Image. Kaufland România va fi astfel una dintre filialele companiei mamă din Germania care va opera şi un magazin virtual. În România, comerţului online de alimente este estimat la aproximativ 3% din piaţă, adică la aproximativ 90 de milioane de euro.
„Întrucât în magazinele noastre, produsele alimentare reprezintă nucleul activității pe care o desfășurăm, cu siguranță acestea vor juca un rol important și în comerțul online. Acest demers este unul deosebit de important atât pentru noi, cât și pentru piața de retail, însă pentru moment nu vă putem oferi un termen exact aferent lansării unei platforme de comerț online de către Kaufland România", au declarat pentru ECONOMICA.NET oficialii companiei.
Semnalul a venit din Germania
De altfel, anunţul potrivit căruia grupul Kaufland este interesat de spaţiul virtual a venit în luna februarie din Germania. Presa locală a scris atunci că lanţul german vrea să îşi deschidă magazin online în 2017, sub umbrela Kaufland Omnichannel International GmbH, folosind distribuţia proprie.
Tot atunci, nemţii l-au şi numit în fruntea Omnichannel pe Marcus Rodermann, fost manager la Otto Group.
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.