Două magazii cu lemne de foc și rumeguș cuprinse de flăcări la Stăuceni
Supermarketurile, apel la români: există stocuri suficiente, iar programul nu se modifică!
Decretarea stării de urgență în România începând de luni, coroborată cu zvonurile că alimentele vor fi raționalizate, i-a determinat pe unii cetățeni să iasă din case pentru a-și face provizii.
Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România îi îndeamnă pe clienți să fie cumpătaţi şi chibzuiţi la ce şi cât cumpără şi îi asigură că există cantităţi şi stocuri pentru toţi, dacă suntem „solidari şi ne gândim la nevoile tuturor”.
Știm că mulți dintre voi sunt preocupați în legatură cu efectele răspândirii Coronavirusului (Covid-19).
Vă înțelegem și vă împărtășim îngrijorările și vă anunțăm că facem tot ce putem pentru ca voi și familiile voastre să aveți alimentele și produsele esențiale de care aveți nevoie. Cele mai importante obiective pentru noi sunt de a ne proteja angajații, clienții și de a asigura disponibilitatea produselor.
Lucrăm îndeaproape cu autoritățile, furnizorii și partenerii noștri logistici pentru a asigura furnizarea de bunuri în magazine și pentru a aproviziona depozitele logistice cu produsele a căror cerere este ridicată.
Mulțumim tuturor colegilor din magazine și lanțuri de aprovizionare care lucrează zi și noapte pentru ca produsele de care este nevoie să fie disponibile.
Efortul lor susținut și extraordinar ne dă tuturor încredere că vom depași această situație. Dar avem nevoie și de ajutorul vostru. Va rugăm să fiți cumpătați si chibzuiți la ce și cât cumpărați. Înțelegem frământările voastre, dar a cumpăra mai mult decât ai nevoie poate însemna uneori să îi lași pe ceilalți fără produsele de care și ei au nevoie.
Există cantități și stocuri pentru toți, dacă suntem solidari și ne gândim și la nevoile tuturor. Doar împreună vom avea grijă de cei dragi nouă și de cei care sunt în vârstă sau vulnerabili. Facem tot ce putem pentru a face față acestei provocări.
Vă asigurăm că prioritatea noastră, a tuturor, este să fim cu toții în siguranță și să vă oferim produsele necesare.
Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România a fost înfiinţată în anul 2003 şi grupează următoarele 19 companii din retailul alimentar şi nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros. AMRCR este membră a Confederaţiei Patronale „Concordia” şi a organizaţiei „EuroCommerce”.
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.