Cardiolog: mersul în frig este un adevărat „medicament pentru inimă”
Mihaela Huncă, despre rezultatele simulărilor la evaluarea națională: „Se vor implementa programe remediale individualizate”
Într-un un procent destul de scăzut, 38,3%, au promovat elevii botoșăneni simularea evaluării naționale, iar inspectorul general al IȘJ Botoșani spune că nu poate generaliza o cauză pentru acest fapt, atâta timp cât elevii nu au fost motivați vizibil pentru a obține o notă mare la aceste lucrări.
„Nu putem generaliza cauzele acestui fenomen și atâta timp cât notele nu se trec în catalog, motivația elevilor știm că nu este maximă. Este un duș rece care sper să ne ajute să obținem rezultate mult mai bune la examenul de evaluare națională. În general, rezultatele la simulări nu sunt la fel de bune ca cele de la examene. Trebuie să privim și în urmă ca analiză, dacă am compara cu rezultatele la simulările de anul trecut, pe undeva tot pe acolo suntem. Știm foarte bine că anul trecut am avut o creștere la examenele naționale cu aproximativ 15% față de acum doi ani” a declarat Mihaela Huncă.
Mihaela Huncă, șefa Inspectoratului Școlar Județean a precizat că în unitățile de învățământ se vor face analize la clasă și se vor implementa programe remediale individualizate.
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.