Premieră în industria energetică: E.ON Energie România a lansat primul instrument inteligent de căutare pe eon.ro
- Clienții și vizitatorii aflați pe site-ul eon.ro vor primi răspunsuri complete legate de produsele și serviciile E.ON și despre piața de energie prin intermediul AI Search E.ON;
- Compania pregătește al doilea instrument inteligent care va oferi răspunsuri personalizate clienților cu cont E.ON Myline;
E.ON Energie România a lansat AI Search, primul instrument inteligent de căutare pentru clienții și vizitatorii website-ului eon.ro, care le permite acces simplu și rapid, 24/7, la toate informațiile de pe portal, ceea ce reprezintă o premieră pentru piața de energie din România. AI Search E.ON este funcțional din luna martie a acestui an și oferă răspunsuri complete generate cu inteligența artificială, folosind diverse modele de AI dezvoltate de platforma AzureOpenAI.
Astfel, informații legate de piața de energie electrică și gaze naturale, soluții energetice E.ON, măsuri de reducere a consumului de energie, etc. se pot obține adresând întrebări acestui instrument inteligent, fără a mai fi nevoie de căutarea informațiilor de către vizitatori în diferite secțiuni ale site-ul eon.ro.
Prin utilizarea acestui instrument, timpul de accesare a informațiilor de către vizitatori a scăzut în medie de opt ori, de la 5-7 minute până la mai puțin de 30 de secunde, pentru majoritatea întrebărilor.
„Continuăm efortul de digitalizare, pe care l-am început în urmă cu câțiva ani, pentru ca orice interacțiune a clienților cu noi să fie cât mai simplă și rapidă. AI Search E.ON este o premieră în relația cu clienții noștri, dar nu ne oprim aici, continuăm să ne dezvoltăm pe această zonă. Avem în pregătire al doilea instrument inteligent pentru platforma E.ON Myline care va oferi clienților răspunsuri personalizate”, declară Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România.
„A fost un efort considerabil al echipei interne de implementare, zeci de ore de antrenament, validare a modelelor de AI folosite, testare și îmbunătățiri continue ale capabilităților agentului AI de a genera răspunsuri cât mai corecte. Suntem mândri de rezultat și le mulțumesc colegilor implicați în proiect, au făcut o treabă excelentă”, spune Ioan Șandru, directorul general adjunct al E.ON Energie România.
Compania va analiza traficul de pe portal, sesiunile de întrebări și răspunsuri, precum și feedback-ul vizitatorilor și în funcție de concluzii va îmbunătăți permanent funcționalitățile AI Search.
E.ON Energie România continuă să investească și în acest an în digitalizarea serviciilor oferite clienților, prin îmbunătățirea funcțiunile platformelor deja existente sau prin dezvoltarea de noi funcțiuni. În acest moment circa 2,4 milioane de clienți au conturi active pe platforma E.ON Myline, unul dintre canalele digitale cele mai accesate de clienții companiei, care oferă informații personalizate legate de facturi, consum etc. Pe eon.ro se poate accesa și serviciul E.ON Chat care oferă răspunsuri generale legate de energie, iar prin serviciul E.ON eBooking clienții își pot programa vizita la magazinele companiei.
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.